مرا در آینه می بینی و هنوز همانم ... - شاعرِ کوچک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرا در آیینه ..

هی ری را

چه صدایت کنم؟ بگو که چه گویمت تا این غم را .. نه! میدانم تو نباید صحبت کنی، اینبار نوبت من است

بغض نکن و آرام باش؛ فقط به من گوش بده با تو حرف ها دارم

هی ری را .. ری را! اشک نریز، بگذار داستان شروع شده یک جایی تمام شود

هرکسی پایانی دارد فقط .. " فقط مگو که پایان من اینگونه است" فقط باید باور کنی، همین! سخت نیست

به من نگاه کن، آه که تمام درد ِ رنج ها به فریاد درمی آیند!

اینگونه نه ری را .. چرا مغموم؟ بیهوده دستانت را در هم گره نزن، تو خود خوب میدانی

دل من نیز به رنگ پریده ی تو نخواهد سوخت

 بگذار بگویم این راهی که میروی پایانش را؛ تو باید بروی از این شهر با تمام خاطرات، چنان بروی که "تو" تمام شود

 

تو باران نیستی ری را!

بارانی نیستی که به یکباره آوار شوی و عاشقان خوشحال از تو

تو فقط اندوه ردپاهای گمشده در دل برف را بر قلب عاشقان می گذاری، تو مانند برف آرام می باری

آرام می باری و سنگینی ات را روی هم انباشته می کنی و آخر سرد و سخت می شوی؛ این پایان را می گویم برایت

سرانجام با ضربه ای سخت می شکنی، این را باور کن که ساده از کنارت نمی گذرند

 

بی قراری مکن ری را

نیمه شب است و خیال نوشتن به سر زده است

لعنتی دوباره بغض نکن هی بغض نکن، اینگونه مرا تو آشفته مکن ... اشک نریز ری را

با صدای آرام نیز از من مپرس چرا، فقط ساکت باش

"آخ حرف از رفتن نزن من .. من " چشمانت را ببند و کمی آرام شو، این سردردت تسکین نخواهد یافت

این لبخند زن هایت بدتر است

من به فدای تمام این رنجیده بودنت می شوم فقط تو .. فقط آرامش باش

و بغض نکن ...

 

من فقط تو را میفهمم

میبینی ؟

تمام داستان همین است ...

فقط تو کوتاه بیا و باور کن .. هی ری را! ری را!

داستان را دوباره شروع نکن

بغض نکن

شروع نکن

شروع نکن

 

باید که بروی .. همین و تمام

 

___________________________________

+ مرا در آیینه میبینی و هنوز همانم    
                                   تو را در آینه می بینم و هنوز همانی ...

                                                                             (فاضل نظری)

+ دارم از غصه ... «هیچ! می گوید تو فقط ساکت باش ...»

+گل محمدی من، مپرس حال مرا
                                  به غم دچار چنانم که غم دچار من است

                                                                          (همان)

+ پاییز که نه می گوید زمستانم من ...

+ :( ...

 



الصاق شد به : دست نوشت، درد نوشت

+ نوشته شده در  دوشنبه 96/5/23ساعت  1:36 صبح   توسط ری‌را  ارسال نظر


 

ابزار وبمستر

MeLoDiC